Медициналық-техникалық колледж-Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы білім беру кеңістігінде көшбасшы орын алатын, қарқынды дамып келе жатқан материалдық-техникалық базасы бар, жетекші отандық денсаулық сақтау және білім беру ұйымдарымен белсенді және тең құқылы ынтымақтасатын, білім беру саласында инновацияларды қолданатын заманауи перспективалы оқу орны.
Колледж еңбек нарығының өзгермелі қажеттіліктері жағдайында денсаулық сақтау жүйесінің талаптарына сәйкес келетін студенттерді даярлаудың жоғары кәсіби деңгейін қамтамасыз етеді. Білім беру қызметінің сапасы, материалдық-техникалық база, ақпараттық-цифрлық ресурстар үнемі жетілдіріліп отырады.
Ұсынылатын білім беру қызметтерінің сәйкестігі мен сапасын тану шеңберінде Колледж институционалдық аккредиттеу рәсімінен өтті.

аккредитациялау

Медициналық-техникалық колледждегі оқу-әдістемелік жұмыс-бұл білім беру қызметінің сапасын арттыру мақсатында колледж әкімшілігі мен педагогтар өткізетін іс-шаралар жиынтығы болып табылатын білім беру қызметінің негізгі түрі.

 

Оқу-әдістемелік жұмыс бағытталған:

·       МЖМБС талаптарына сәйкес оқу-тәрбие процесін қолдауға және қамтамасыз етуге,

·       педагогикалық ұжымның шығармашылық әлеуетін дамытуға,

·       медициналық бейіндегі бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауды жүзеге асыра алатын оқытушылардың шеберлігін арттыруға.

 

Ғылыми-әдістемелік процестің негізгі қызметі колледждің бірыңғай әдістемелік тақырыбы және ғылыми-әдістемелік мақсат шеңберінде жүзеге асырылады:»Инновациялық әлемдік технологиялар негізінде бәсекеге қабілетті орта медицина қызметкерлерін жетілдіру және дамыту».

 

Колледждің оқу-әдістемелік жұмысы өзара байланысты іс-шаралар жүйесі, бағдарламалық-әдістемелік, диагностикалық және дидактикалық материалдарды әзірлеу, әдістемелік кеңестің, әдістемелік бөлімнің, циклдік әдістемелік комиссиялардың және пәндер кабинеттерінің жұмысы арқылы міндеттерге сәйкес жүргізіледі:

·        кәсіби шеберлік деңгейін арттыру;

·        оқытушылардың үздіксіз өздігінен білім алуы;

·        оқу процесін ақпараттандыру;

·        аударылатын тәжірибені тарату;

·        оқытудың және білімді бақылаудың заманауи әдістерін енгізу;

·        оқу-тәрбие процесін жетілдіру;

 

Циклдік әдістемелік комиссиялар төрағаларының қызметін үйлестіруде маңызды әдістемелік, басқарушылық, түзетуші рөлді құрылымдық бөлімшелердің басшылары ретінде әдістемелік кеңестер атқарады. Әдістемелік кеңестердің тақырыбы сапа саласындағы мақсаттарға және оқу-әдістемелік жұмыстың нәтижелілігі мен МЖМБС іске асырудың белгіленген өлшемдеріне қол жеткізуге бағдарланумен айқындалады.

           Колледждің оқу-әдістемелік бөлімінің құрылымында циклдік әдістемелік комиссиялар жұмыс істейді, олардың қызметі ағымдағы оқу жылына жоспарлау шеңберінде жарты жылдықтар бойынша жоспарлау мен есептілікті орындауды талдау шартымен өтеді. Кабинет оқытушылары пәндердің жұмыс оқу бағдарламаларын, клиникалық және өндірістік практика бағдарламаларын әзірлейді, ағымдағы және аралық аттестаттау үшін бақылау-бағалау құралдары ретінде бағалау материалдарының жиынтығын жасайды және жүйелейді, оқу пәндері шеңберінде оқу-әдістемелік құралдарды, әдістемелік әзірлемелерді әзірлейді.

Барлық ЦӘК және кабинеттердің жұмыс жоспарлары құрылымдық түрде қалыптастырылады және оқу жылының басында директордың оқу работе жөніндегі орынбасары бекітеді.

Колледждің оқытушылар құрамының кадрлық әлеуеті біліктілік талаптарына сәйкес келеді және оқу процесінде және кері байланысты ұйымдастыру барысында студенттерге білімді тиімді беру үшін толыққанды білім, оқытудың заманауи әдістемелерін, қажетті дағдылар мен тәжірибені игеруге кепілдік береді. Штаттық оқытушылармен жасақталу тұрақты көрсеткіштерге ие және кәсіби деңгейдегі біліктілік талаптарына сәйкес келетін педагог қызметкерлердің келесі сапалы құрамымен ұсынылған:

 

 ЦӘК оқу-әдістемелік іс-шараларға белсенді қатысады:

* ғылыми-практикалық конференциялар,

* мастер-класстарда,

* дөңгелек үстелдер, конференциялар алаңдарында,

* олимпиадаларда,

* ЦӘК онкүндігі.

 

Қалыптасқан құзыреттерді кеңейту шеңберінде педагогтар мен студенттердің тығыз шығармашылық ынтымақтастығы жақсы нәтижелерге қол жеткізуге және әртүрлі деңгейдегі конкурстарда, олимпиадаларда, конференцияларда оқытушылардың/студенттердің жетістіктерін тануға мүмкіндік береді.

Озық педагогикалық тәжірибемен жұмыс колледждің әдістемелік қызметі қызметінің негізгі бағыттарының бірі болып табылады, ол оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін дамытудың икемді, мақсатты, тиімді жүйесін құруды қамтамасыз етеді және қарқынды дамуға бағытталған.

a3869306 e5e3 4130 a958 023316cd1c42
Преподаватель
Преподаватели

Колледж оқытушылары кең шығармашылық әлеуетке ие, оқытуда заманауи әдістемелерді қолданады, оқу-әдістемелік бірлестіктерде және басқа да алаңдарда өз тәжірибелерін белсенді түрде насихаттайды.

Конкурстарға/олимпиадаларға қатысуды талдау оқытушылар мен студенттердің зерттеу қызметінің нәтижелілігін тұрақты ілгерілетуді көрсетеді.

Оқытудың белсенді әдістерін оқу процесіне жылжыту білім беру процесін жандандыруға, дамыта оқыту идеяларын іске асыруға, сабақ қарқынын арттыруға, студенттердің өзіндік жұмыс көлемін арттыруға мүмкіндік береді. 

Оқу процесінде оқытушылар оның сапасы мен тиімділігіне әсер ететін оқытудың озық нысандары мен заманауи технологияларын: ақпараттық технологияларды, оқытудың белсенді әдістерін, маман даярлау сапасын бағалау құралдарын сынақтан өткізеді және енгізеді. Танымдық іс-әрекетті барынша жандандыру әдістері, симуляторларды, көпфункционалды фантомдар мен техникалық жабдықтарды пайдалана отырып, сыни ойлау негізінде жағдайлар жасау, өз қабілеттеріне деген сенімділікті іске асыратын оқуда табысқа жету эмоцияларын қалыптастыру арқылы білім алушының кәсіби қызығушылығын алудың қолайлы жағдайлары қамтамасыз етіледі.